piątek, 27 grudnia 2013

Małe Co Nie Co.

  Na początek chciałabym powiedzieć, że nazwa moje inzpiracje jest całkowicie zamierzona, a wyraz "inzpiracje" napisany jest celowo przez "z" a nie "s". 
   A teraz przejdę do tematu :). napisałam nie dawno wierszyk. Może nie jest najlepszy, ale mi się podoba.
Lubicie poezję? A może tworzycie własną? Jeśli nie macie weny to ten post może was zainspirować.


   Pomaluj mnie na różowo, lub na kolory tęczy.
Może wtedy zobaczę kawałek piękna...
Moje życie już całkiem poszarzało, wyblakło...
Pomaluj mnie całą, nie zostawiaj pustej przestrzeni...
Może wtedy zobaczę ten ukryty sens życia...
A kiedy i to nie pomoże, pomaluj też siebie...
Może wtedy zobaczę w końcu kogoś podobnego do siebie...
Ale kiedy To także nam nie pomoże..
To chodźmy na kolorową łąkę i obserwujmy motyle...
Jak razem szybują po niebie...
Zróbmy dla siebie choć Tyle!

^^

Wiem, że może się wydawać banalny, ale był z serca. A co do tytułu to nie mam do nich głowy, może jakieś propozycje? 

2 komentarze:

  1. choć tyle. błąd Ci sie wkradł

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, już poprawiam. To aż dziwne, że tyle osób to przed tobą czytało a tylko ty zauważyłeś/aś.

    OdpowiedzUsuń