poniedziałek, 30 grudnia 2013

Samsung Galaxy S III - Moja opinia.

Mój nowy, a mianowicie Samsung Galaxy S3, którego zakupiłam w ostatnim czasie.
Jeżeli ktoś z Was zastanawia się nad jego kupnem, to tu jest moja opinia na jego temat.
Na początku powiem, że wiele osób na forach pisze, że ten telefon jest denny i laguje.

Ja mogę Wam śmiało powiedzieć, że jest to istna bzdura ;)
Na telefon wydałam swoje roczne oszczędności, ale pod żadnym względem nie żałuję.

Plusy:
- Wcale się nie zacina.
- Jest bardzo szybki.
-Ma super wyświetlacz.
- Jest duży (4.8 ' )
-Ma androida ^^
- Ekran ma żywe kolory i jest wyrazisty.
- Można przesyłać dane przez dotyk z innym telefonem. (wypróbowane)
- Bardzoo dużo możliwości i opcji..
(mogłabym jeszcze bardzo dużo wymieniać, ale nie chcę was zanudzić..)

Minusy:

- Bateria szybko się wyczerpuje ( przy ciągłym użytkowaniu)
- Karta micro sim, której w swojej mieścince nigdzie nie mogę dostać. ( dla innych może być to plus)

No więc z czystym sumieniem mogę polecić wam ten telefon. A jeśli ktoś nie orientuje się jak on wygląda to dodam zdjęcie. :))

Mam nadzieję, że komuś pomogłam. :)



Lubię Danio


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz